Helpdesk
Suvoko Ticket Systeem
​
Heeft u een probleem aan te melden? Dit kunt u doen via ons Support Ticket Systeem. Maak een account aan en u kunt ook de ticket historie inzien.
Heeft u vragen of wilt u een probleem melden met betrekking tot Kantoorautomatisering in het algemeen, vragen over uw computer, netwerk of Snelstart Administratieve software.?
Maak een ticket aan en wij zullen zo snel mogelijk contact met u opnemen.
​​
FAQ
Op ons helpdeskportaal kunt u ook een FAQ vinden met antwoorden op veel gestelde vragen of zaken die u met deze informatie makkelijk zelf kunt regelen. Als u een account aanmaakt kunt u nog net wat meer informatie vinden. Klik hier om naar ons supportportaal te gaan
​
Remote support
Voor deze vorm van ondersteuning vragen wij een vergoeding voor het opzetten van de sessie, de gewerkte tijd en administratiekosten met een minimum van 15 minuten (Gebaseerd op ons normaal tarief).
Door op connect te klikken gaat u hiermee akkoord en wordt de verbindingssoftware gedownload. Deze dient u na het downloaden te installeren en op join klikken. Hierdoor wordt de sessie tot stand gebracht. Het sessie Id ontvangt u van Suvoko.
​
Download op verzoek van onze supportmedewerker teamviewer support via onderstaande Teamviewer button.
Suvoko is altijd bereikbaar via email. Stel uw vraag of meld problemen via helpdesk@suvoko.nl. Wij nemen uw bericht in behandeling en nemen vervolgens contact met u op. Uiteraard kunt u ook het contactformulier invullen en versturen.
Telefoon
Op werkdagen zijn wij tussen 09:00–17:00 telefonisch bereikbaar via 0416-544 991. Tussen 12.00 - 13.00 hebben wij even pauze. Ons streven is u direct verder te helpen. Is uw vraagstuk complex of vraagt het vinden van de best passende oplossing meer tijd? Suvoko gaat ermee aan de slag en neemt zo spoedig mogelijk contact met u op.