Helpdesk

Suvoko Ticket Systeem

Heeft u een probleem aan te melden? Dit kunt u doen via ons nieuwe Support Ticket Systeem. Maak een account aan en u kunt ook de ticket historie inzien. 

Heeft u vragen of wilt u een probleem melden met betrekking tot Kantoorautomatisering in het algemeen, vragen over uw computer, netwerk of Snelstart Administratieve software.?

Maak een ticket aan en wij zullen zo snel mogelijk contact met u opnemen.

Remote support


Voor deze vorm van ondersteuning vragen wij een vergoeding voor het opzetten van de sessie, de gewerkte tijd en administratiekosten met een minimum van 15 minuten (conform ons normaal tarief).
Door op connect te klikken gaat u hiermee akkoord en wordt de verbindingssoftware gedownload. Deze dient u na het downloaden te installeren en op join klikken. Hierdoor wordt de sessie tot stand gebracht.  Het sessie Id ontvangt u van Suvoko. 

 

 

 

 

 

Download hier de Zip file met Suvoko Teamviewer client

E-mail

 

Suvoko is altijd bereikbaar via email. Stel uw vraag of meldt problemen via helpdesk@suvoko.nl. Wij nemen uw bericht in behandeling en nemen vervolgens contact met u op. Uiteraard kunt u ook onderstaand formulier invullen en versturen.


 

Telefoon

 

Op werkdagen zijn wij tussen 09:00–17:00 telefonisch bereikbaar via 0416-544 991. Ons streven is u direct verder te helpen. Is uw vraagstuk complex of vraagt het vinden van de best passende oplossing om meer tijd? Suvoko gaat ermee aan de slag en neemt zo spoedig mogelijk contact met u op.

Bezoekadres Locatie Rijen:

Ericssonstraat 2

5121 ML Rijen

Smartup Businesscenter Kantoor 5104

Bezoek/Postadres Locatie Kaatsheuvel:

Ringvaert 55

5171MV Kaatsheuvel

Telefoon : 0416 - 544991

Algemeen : info@suvoko.nl

Support : helpdesk@suvoko.nl

© 2020 By Suvoko VOF