Helpdesk

Remote support


Voor deze vorm van ondersteuning vragen wij een vergoeding voor het opzetten van de sessie, de gewerkte tijd en administratiekosten met een minimum van 15 minuten (conform ons normaal tarief).
Door op connect te klikken gaat u hiermee akkoord en wordt de verbindingssoftware gedownload. Deze dient u na het downloaden te installeren en op join klikken. Hierdoor wordt de sessie tot stand gebracht.  Het sessie Id ontvangt u van Suvoko. 

 

 

 

 

 

Download hier de Zip file met Suvoko Teamviewer client

E-mail

 

Suvoko is altijd bereikbaar via email. Stel uw vraag of meldt problemen via helpdesk@suvoko.nl. Wij nemen uw bericht in behandeling en nemen vervolgens contact met u op. Uiteraard kunt u ook onderstaand formulier invullen en versturen.


 

Telefoon

 

Op werkdagen zijn wij tussen 09:00–17:00 telefonisch bereikbaar via 0416-544 991. Ons streven is u direct verder te helpen. Is uw vraagstuk complex of vraagt het vinden van de best passende oplossing om meer tijd? Suvoko gaat ermee aan de slag en neemt zo spoedig mogelijk contact met u op.