Advisering

Als ondernemer bent u altijd druk bezig met de “core business”.
De wereld om u heen veranderd snel op diverse fronten.
Mogelijk kan een en ander goedkoper, sneller en beter georganiseerd worden.
U bent eigenlijk van plan om uw automatisering aan te passen (lees “te verbeteren”), maar u hebt niet de kennis van bedrijfsprocessen en/of uw kantoorautomatisering. Tevens ontbreekt het ook aan capaciteit, hetgeen een belemmering betekent van de ontwikkeling van de organisatie.

Er is een enorm aanbod van leveranciers en producten/oplossingen op de markt. U ziet mogelijk door de bomen het bos niet meer?  Wij wel!

Suvoko, kan u helpen middels advisering op maat.
Door onze jarenlange ervaring op het gebied van kantoorautomatisering in combinatie met nagenoeg alle logistieke en administratieve stromen kunnen wij u bijstaan in dit proces.

  • Tijdens een persoonlijk gesprek inventariseren wij uw wensen en eisen. 

  • Wij brengen uw huidige werkwijzen in kaart.

  • Wij houden rekening met het maximale budget dat u wenst uit te geven aan de nieuwe situatie.

  • Rekening houdend met bovenstaande factoren gaan wij aan de slag en komen met een passend advies bij je terug.

  • Intussen blijft u gewoon bezig met uw “Core Business”

  • Indien u in basis akkoord bent met dit voorstel kunnen wij vaak zorgen voor een demonstratie, waarin een en ander mogelijk nog duidelijker wordt.
     

Wij zijn naast adviseur ook leverancier en partner van diverse soft- en hardwareleveranciers. Dit betekent niet dat ons advies altijd in de richting van onze eigen producten zal gaan. U bent de klant en uw belangen staan voorop. Wij streven immers naar het best passende advies voor uw organisatie, en dat is niet noodzakelijkerwijs één van ónze producten.
Valt de keuze toch op één of meerdere producten van Suvoko, dan verzorgen wij ook de implementatie. In de andere gevallen zal in principe de leverancier deze werkzaamheden verrichten.

De keuze is en blijft natuurlijk bij u.